Salarisverwerking voor accountants & administratiekantoren
Uw klanten salarisadministratie aanbieden maar geen zin in extra personeel en loonadministratie software? Het Loongebouw kan de volledige salarisadministratie voor uw klanten verzorgen, zonder klantcontact.
Iedere organisatie heeft zijn specialiteiten. Het Loongebouw is specialist in loonadministratie. Hiermee is Het Loongebouw een professionele samenwerkingspartner voor accountants, administratiekantoren en andere financiële professionals.
Wij bieden salarisverwerking voor uw klanten tegen vastgestelde prijzen. Hierbij is er geen noodzaak om contact te hebben met uw klanten. Het is puur een ondersteunende dienst die uw eigen organisatie de ruimte laat om zich met de kerntaken bezig te houden.
Loonadministratie software en beschikbaar personeel
Naast de expertise van het personeel van Het Loongebouw biedt een samenwerking ook kostenbesparing en continuïteit. Loonadministratie is onze kernactiviteit. Zodoende heeft Het Loongebouw te allen tijde voldoende personeel beschikbaar voor de salarisadministratie van alle opdrachtgevers. Ziekte, verzuim of vakantiedagen vormen geen risico voor de goede verwerking.
Voor de salarisadministratie wordt loonadministratie software gebruikt die niet zelf hoeft te worden aangeschaft. Dit is een directe kostenbesparing, zowel ten aanzien van de software als ook met het oog op de benodigde kennis bij personeel.
P&O en HRM
Uiteraard kunt u er voor kiezen om meer P&O- en HRM-taken aan ons uit te besteden. Het is ook mogelijk om een deel zelf te doen met de efficiënte ondersteuning van onze salarisexperts. Tijdens een persoonlijke kennismaking kunnen alle mogelijkheden doorgenomen worden.